SVC - Сервісний центр Обслуговування комп'ютерів, планшетів та смартфонів

Обслуговування 1С

Супровід 1С

Автоматизація ведення управлінського і бухгалтерського обліку з використанням продуктів компанії «1С».

Ми цінуємо ваш час – наші рішення дозволять збільшити ефективність і сконцентруватися на головних задачах замість «повсякденної рутини».

Ми реалізуємо гнучкі системні рішення, які володіють «потенціалом подальшого росту».

Розробка мобільних додатків:

  • розробка та реалізація архітектури мобільного додатку;
  • налаштування синхронізації з основною базою.

Навчання користувачів:

  • консультації з ведення обліку;
  • написання технічної документації для нетипової конфігурації.

Підключення торгівельного обладнання та іншої периферії:

  • підключення ЕККА;
  • підключення сканерів;
  • підключення електронних ваг;
  • підключення ТЗД.

Обслуговування програми:

  • оновлення платформи 1С;
  • оновлення бази із конфігурації постачальника;
  • архівування баз даних 1С;
  • відновлення бази даних після збою.

Налаштування і супровід сайтів

  • інтеграція 1С та інтернет-магазину;
  • обмін даними з WEB-сайтом.

Інтеграція 1С з іншими обліковими системами

  • розробка обміну даними;
  • написання правил конвертації даних.

Збільшення продуктивності 1С

  • технічний аудит;
  • оптимізація запитів;
  • оптимізація звітів з використанням СКД.

Налаштування 1С

  • налаштування інтерфейсів і прав доступу;
  • доробка конфігурації під вимоги замовника;
  • написання спеціалізованих звітів.

Перехід з 1С 7.7 на 1С 8.3

  • аналіз бази переходу;
  • перенесення довідників із старої бази;
  • перенесення залишків із 7.7;
  • доробка бази 8.3 під специфіку бази 7.7.

Аудит 1C

  • тестування, діагностика можливих помилок, виправлення помилок;
  • аудит інформаційної бази;
  • аудит модифікацій програми;
  • аналіз інформаційної безпеки.

Обслуговування та супровід 1С
здійснюється в комплексі з залученням фахівців компанії Intellect Case

Обслуговування 1С - сегмент сектора послуг, що найбільш динамічно розвивається. Він включає в себе цілу систему заходів, починаючи від аналізу бізнес-процесів клієнта до обслуговування вже створеної конфігурації 1С, адаптованої під вимоги клієнта.

Обслуговування 1С бухгалтерії

включає знання предметної області бухгалтерського обліку та моніторинг чинного законодавства в частині регламентного обліку.

Підхід до клієнта - це один з найважливіших аспектів специфіки обслуговування 1С тому, як керівники та бухгалтери аналізують свою діяльність термінами бізнес-логіки, а питання технічної реалізації їм не властиві. Переклад термінів бізнес-процесів в наявні об'єкти системи автоматизації підприємства - це і є частина роботи супроводу та обслуговування 1С.

Крім того, глобалізація та технічний прогрес переводять інформаційне середовище "в хмари". Хмарні сховища, робота з мобільними пристроями роблять роботу супроводу та обслуговування 1С високотехнологічною і прогресивною в 21 столітті .

Враховуючи прогнози світових аналітиків про затребуваність професій в найближчому майбутньому, робота по супроводу та обслуговуванні 1С може стати однією із сходинок для побудови відмінної кар'єри і стабільного заробітку для молодих, прогресивних і цілеспрямованих людей.